Yağmur, Akgün'ün Üstüne Düştü - Son Yaz 6. Bölüm

5 თებ 2021-ში
906 004 ნახვები

Son Yaz 6. Bölüm - Akgün ve Yağmur'u yakınlaştıran tekme.
AÇ KAPIYI GİR İÇERİ
Canan, Akgün’ün gerçek kimliğini öğrenmiştir ve Selim’e çok kızgındır. Selim ve Akgün’ün gitmesini talep eden Canan, onlar gidene kadar çocuklarla beraber Emel’lere yerleşir. Selim, bir yandan Canan’ın boşanmak için tekrar harekete geçmesi, diğer yandan yaptığı operasyonun başarısız olması yüzünden çok gergindir. Selim başarısız operasyonu tersine çevirmek için baskın yaptığı uyuşturucunun peşine düşer, Akgün’ün de yardımını ister. Akgün ise Soner’in sıkıştırmasıyla Latif’in yerini öğrenmek ve Selim’in olanları ortaya çıkarmasını engellemek zorundadır. Yağmur, Akgün’ün kendisini öpmeye kalkmasını aklından çıkarmaya çalışırken aynı zamanda Akgün’den uzak durmaya çalışır. Ama Altay’ın annesinin kararından sonra kötü etkilenip ortadan kaybolması onu, yeniden Akgün’le yan yana getirir.
İdealist Cumhuriyet Savcısı Selim Kara (Ali Atay), 8 yıl önce hapse yolladığı organize suç lideri Selçuk Taşkın’dan (Arif Pişkin) reddedemeyeceği bir teklif alır. Selçuk Taşkın, Savcı Selim Kara’nın bütün suç örgütünü çökertecek davasında, tanıklık yapmayı istemektedir. Ancak bunun için tek bir şartı vardır; oğlu Akgün Gökalp Taşkın’ı (Alperen Duymaz) Selim Kara’nın bizzat koruması… Suç dünyası içinde büyümüş, tehlikeli ve sorunlu görünümünün ardında duygusal bir genç olan Akgün için bu kabul edilmesi güç bir durumdur. Hayat beklemediği bir yerden daha sınar Selim’i; İzmir’de çocukları ile yaşayan eşi Canan (Funda Eryiğit) boşanmak istemektedir. Ailesi ile işi arasında kalan Savcı Kara, baş belası olarak gördüğü Akgün’ü ailesinin yanına İzmir Çeşme’de bulunan Adalet Sitesi’ne götürmek zorunda kalır. Selim’in beklenmeyen misafiri Akgün’ün gelişi site sakinlerinin tüm dengelerini altüst edecek; Ege’de başlayan bu rüzgâr, herkesin hayatını değiştirecek büyük bir fırtınaya dönüşecektir.
OYUNCULAR: ALPEREN DUYMAZ, ALİ ATAY, FUNDA ERYİĞİT, HAFSANUR SANCAKTUTAN, EMRE KARAYEL, SİNAN TUZCU, ŞEBNEM DÖNMEZ, ARİF PİŞKİN, SEZER KOÇ, HALİL BABÜR, YASEMİN YAZICI, ERDEM ŞANLI, YUNUS NARİN, ATA NEDİM ARMAN, SARP İKİLER, CENGİZ OKUYUCU
FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
Son Yaz: www.fox.com.tr/Son-Yaz/izle
Resmi Facebook Sayfası: facebook.com/sonyazfox
#FOX #SonYaz #aşkınkenarından

კომენტარები
  • O telefon bir kere çalmasa şaşarım

    Ebru OğlakcıEbru Oğlakcı5 საათის წინ
  • Yağmur saçını da böyle toplayınca iyice emma watson a benzemiş

    Aybuke OkurAybuke Okur8 საათის წინ
  • #sonyaz

    Ummuhan SolgunUmmuhan Solgun10 საათის წინ
  • Napiyon Pozisyon alıyorum xjdjdjndndnd😅😅

    Sümeyye SarıkayaSümeyye Sarıkayaდღის წინ
  • yağmur ben bu arada

    D BD B2 დღის წინ
  • Yagmurun akkunun ustune dusmesi muhtesemdi biftim oooooooooo f cuma gelmek bilmedi

    Sevim CelenSevim Celen3 დღის წინ
  • AKMUR EKRANLARIN EN ÇILGIN ENN MUHTEŞEM İKİLİSİ

    tülay özçiniktülay özçinik3 დღის წინ
  • #AKMUR YOK BÖYLE BİR ÇİFT YOK BÖYLE GÜZELLİK YOK BÖYLE BİR KİMYA

    tülay özçiniktülay özçinik4 დღის წინ
  • DÖRTLÜ PARTNERLER HER BİRİNİN BİRBİRİ İLE UYUMU MUHTEŞEM #AKSEL #AKMUR #CANSEL #CANMUR #AKCAN

    tülay özçiniktülay özçinik4 დღის წინ
  • FUNDA ERYİĞİT HEM ÇOK GÜZEL HEM ÇOK İYİ OYUNCU

    tülay özçiniktülay özçinik4 დღის წინ
  • ALİ ATAY ŞAPKA ÇIKARIYORUZ DİYECEĞİM BUDUR

    tülay özçiniktülay özçinik4 დღის წინ
  • HAFSANUR SANCAKTUTAN OLAĞANÜSTÜ GÜZEL VE ÇOK İYİ BİR OYUNCU ÖNÜMÜZDEKİ GÜNLER ADINDAN ÇOK SÖZ ETTİRECEK

    tülay özçiniktülay özçinik4 დღის წინ
  • ALPEREN DUYMAZ RESMEN SİHİRBAZ BÖYLE OYUNCULUK YOK

    tülay özçiniktülay özçinik4 დღის წინ
  • AKGÜN YAĞMUR GÜZELLİĞİ DER SUSARIM

    tülay özçiniktülay özçinik4 დღის წინ
  • #AKMUR HİÇ KİMSEYİ GÖRMEDİM BEN SİZDEN DAHA GÜZELLLL

    tülay özçiniktülay özçinik4 დღის წინ
  • KOLAYY DEGİL.....

    Azra ZelihaAzra Zeliha4 დღის წინ
  • AKGÜN VE YAĞMUR İKİLİSİ

    Dert mi Ne derdiDert mi Ne derdi6 დღის წინ
  • 👏👏👏♥️ yağmur♥️ Akgün🥺

    diba dibadordiba dibador7 დღის წინ
  • Lan bu telefonlarda çalacak zamanı buluyor

    Akgün gökalp TaşkınAkgün gökalp Taşkın9 დღის წინ
  • Bilinmeyen sır 😅😂

    Hüseyin Batmaz46Hüseyin Batmaz4610 დღის წინ
  • olum bi opùsmediniz giti..😂

    Azat ÇaktoAzat Çakto10 დღის წინ
  • Bence yağmur hem kaanın hemde akkünün arasında kaldı

    LZD FortniteLZD Fortnite10 დღის წინ
  • "sus" ulen yediremiyon "sus" diyon tripper lojman bebesi

    MobileBros.MobileBros.10 დღის წინ
  • Yağmurun gülümsemesine bittim savcıya çok benziyor yağmur akgünle de savcı

    Sevgi KartalSevgi Kartal12 დღის წინ
  • Hafsanur’a büyük alkış 👏🏼

    Kübra KopuzKübra Kopuz13 დღის წინ
  • Baya iyi😊

    Dünyanın -7- HarikasıDünyanın -7- Harikası16 დღის წინ
  • güneş gibi ..

    Karamürselli CemKaramürselli Cem17 დღის წინ
  • Akgün'ün sırıtması fenaa hoş :D

    Afşin KAAfşin KA17 დღის წინ
  • 5:54 ele dikkat evet 737373. İzlemem de farkettim

    Şeyma 35Şeyma 3517 დღის წინ
  • Şu çocuğun gülüşüne hastayım ya ken dinden geciyoruuuum

    Yeliz GordukYeliz Gorduk18 დღის წინ
  • YAĞMURUN AKGÜNE SÖYLEDİYİ GÜZEL SÖZLERİ : SUS ! KES ! BIRAK ! DUR ! İSTEMİYORUM ! YETER ! RAHAT BIRAK BENİ ! GÖRÜŞMEMEK ÜZERE ! ASLA !!!!!!!

    Samira TagizadeSamira Tagizade18 დღის წინ
  • Çok komik sesli güldüm 😉

    ela duruela duru19 დღის წინ
  • Adama bak be kalkmasın diye ölmüş annanesini düşünüyo

    A4 kağıdıA4 kağıdı19 დღის წინ
  • Full bölümü neden çoooook geç düşüyor youtubeya

    Furkan ErbekFurkan Erbek19 დღის წინ
  • Ben böyle bir saçma sahne görmedim😂😂

    YαgmυrYαgmυr19 დღის წინ
  • Son yaz muzik cok güzel

    YağmurYağmur21 დღის წინ
  • Ayy ne buyuk seyyy olmuşss başliga bakarmisin nolmuş yani top atarken ayakkabi topdan once uçmuş galeye farzedelim bu kadar amma entrika

    Karakader HasretKarakader Hasret21 დღის წინ
  • Yaaaa çok güzelsiniz 😍😍

    Kim BuKim Bu21 დღის წინ
  • Çocukken güzel karate yapmış 🤣😂😄

    Reis KocakReis Kocak22 დღის წინ
  • Sabah sabah ben nasıl geldim buraya 🤣😂😄

    Reis KocakReis Kocak22 დღის წინ
  • kaç kez başa alıp da izledim bilmiyorum ama çıkamıyorum videodan

    diladila22 დღის წინ
  • kalbim çıktı resmen kalbim

    diladila22 დღის წინ
  • Başlık biraz tuhaf geldi dkldnclrösmvld

    Ilomilo •Ilomilo •23 დღის წინ
  • 😍

    Tuncay AtakuluTuncay Atakulu23 დღის წინ
  • Evet abi şaşırmadık

    Tuncay AtakuluTuncay Atakulu23 დღის წინ
  • Allahın salakı😤

    Tuncay AtakuluTuncay Atakulu23 დღის წინ
  • O küpe ne len oyle ikiside farklı

    Bedirhan BeşikciBedirhan Beşikci23 დღის წინ
  • Akgün-Yağmur çiftine en uygun şarkılardan biri Tuğkan-Civciv şarkısı bence. Tam onları anlatıyor.

    BurçakBurçak24 დღის წინ
  • İkisinin ayni anda telefon demesi ❤️🤭

    Müzik NotasiMüzik Notasi24 დღის წინ
  • Allah rızası için şu telefonları bi kırın kapı zilleri kökünden sokun ya nedir bunlardan çektiğimiz 😠😠😠

    Murad TürkmenMurad Türkmen24 დღის წინ
  • her gün gelip bu videoyu izlemem peki...

    Sena BulutSena Bulut24 დღის წინ
  • Hınzır bir gülüşü var bu kızın

    Airlines BazaarAirlines Bazaar25 დღის წინ
  • Çok tatlılar

    diana dianadiana diana25 დღის წინ
  • Bu dizi çok güzel inşallah final olmaz amin🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    Aysu SevginAysu Sevgin25 დღის წინ
  • Kaan diye bir sevgilin var yağmur ama sen bilirsin

    keşkee uyuyabilsemkeşkee uyuyabilsem25 დღის წინ
  • Arkadaşlar yağmurum yapmaya çalıştığı kalbini dinlemek değil mantığını dinlemek annesi hep diyo mantığınla kur ilişkini diye kalbi akgünden yana ama mantıklı olan kaanla birlikte olması çünkü akgünün dünyası karanlık bu ara da linç etmeyin bende akgüncüyüm

    r2Kr2K25 დღის წინ
  • Bin kiin i siviyirim kiin binim için diğri insin. Tamam İnandık...

    Asude CetinAsude Cetin25 დღის წინ
  • Acilen ciddisinden öpüşmeniz lazım ağağağa

    Zeynep BiçerZeynep Biçer25 დღის წინ
  • BİTTİ BU BÖYLE

    Zeynep BiçerZeynep Biçer25 დღის წინ
  • Hem rahat bırak beni diyo hem akgünün götünden ayrılmıyo

    Bircan DursunBircan Dursun25 დღის წინ
  • İzlerken istemsiz gülümseyen var mı benim gibi

    SuvaslıSuvaslı25 დღის წინ
  • bu herif mafyami edebiyat oğretmeni mi senarist karar ver

    milad zareimilad zarei25 დღის წინ
  • Her şey iyi hoş da ergenleri tavlamak ve gaza getirmek için üstüne düşme gibi gerçek dışı bol temaslı sahne yazmayı artık bıraksanız mı?Herkesin aksine ben Yağmurun Akgünün üstüne düşme olayını beğenmedim mesela Akgünün güneş gibi bakıyosun sahnesi daha güzeldi repliklerle yükselmek daha iyi saçma temaslara gerek yok sürekli ağız ağıza olmaları çiftlerin gerçekten saçma

    VerdaliiVerdalii26 დღის წინ
    • Kesinlikle ya sözlerin verdiği duyguyu daha çok seviyorum

      keşkee uyuyabilsemkeşkee uyuyabilsem25 დღის წინ
  • Abi su telefon klasigini kaldırın ya ayrica tam opusucekken bi daha karsilastiginizda devam ettirsenize olayi opuscektiniz yanii opusun abi opusun

    Melisa ÇETİNKAYAMelisa ÇETİNKAYA26 დღის წინ
  • Abiiii sahnenin mükemmel olması dışında hiçbir sorun yok

    Alderez 25Alderez 2526 დღის წინ
  • Yağmur un kabanını nereden bulabilirim 🙈

    Esma ArukEsma Aruk27 დღის წინ
  • kaan kekosunu yüceltip durmayın şurada onu da gördük kızı kıskanıp ayrıldığı dakika kendisini başka kadının kollarına bıraktı sorsan Yağmur'a aşıktı çok seviyordu. Silah olayı olmasaydı sizin gururunuz kaan geceyi o kadının koynunda geçirir ertesi gün tekrar Yağmur ben seni seviyorum diye yanına giderdi çünkü karakter SIFIR

    HamdiHamdi27 დღის წინ
  • Yağmur sokak lambası gibisin kime yandığın belli değil

    makbule susmakbule sus27 დღის წინ
  • Of yağmur karakteri de amma karaktersiz çıktı önce akgünle sarmaş dolaş sonra sönü sövüyorum koon

    makbule susmakbule sus27 დღის წინ
  • Son yaz Oyuncularının cocukluk Halleri ve daha fazlası knlmda

    CineBox BilgiCineBox Bilgi27 დღის წინ
  • Yağmur neden iki kere omuza sonra bir kerede boyuna vurabiliyo hemde tek seferde admincim bu hata mı degil mi anlayamadım

    I am TURKISHI am TURKISH27 დღის წინ
  • Yağmur çok tatlı ve mert bir kız tam savcı kızı

    Wise ManWise Man27 დღის წინ
  • Ulan bunların telefonunu zilllerini kıracam yeter artık be

    Wise ManWise Man27 დღის წინ
  • Gülüyorsun Yağmur

    Wise ManWise Man27 დღის წინ
  • Sırılsıklam aşık bunlar

    Wise ManWise Man27 დღის წინ
  • Yağmur o nası tekme helal olsun

    Wise ManWise Man27 დღის წინ
  • Yağmur'un tükürüğü akarmış bide Akgün'ün suratına jxjdugjfkdkkxkdkdkdkdkd

    RanaRana27 დღის წინ
  • 💘AKGÜN💪&YAĞMUR💦💘

    Deniz ismayılovaDeniz ismayılova27 დღის წინ
  • Guitar muzic?

    Adina Munteanu-DocaAdina Munteanu-Doca27 დღის წინ
  • SUS.

    ebrar yıldızebrar yıldız27 დღის წინ
  • ADMİNCİM FRAGMAN GÖNDER FRAGMAN

    AKGÜN GÖKALP TAŞKINAKGÜN GÖKALP TAŞKIN27 დღის წინ
  • Bu arada hafsa cidden karate yapmıs cocukken zlwlwşwşswşw

    Şeyma 35Şeyma 3527 დღის წინ
  • Yağmur yanlış yapıyor Akgün yokken kaan vardı ne çabuk değişti hisleri ki bence kaandan ayrılmalı olan o çocuğa olacak.

    Melikeey 'Melikeey '27 დღის წინ
  • Fragman ne zmn düşünüyonuz

    Hakan ÇiftçiHakan Çiftçi27 დღის წინ
  • Kızın kötü oyunculuğu erkek oyuncuya da yansımış tartışma sahnesi özellikle çokça yapmacikti

    fatih güderfatih güder27 დღის წინ
  • Bunu erkek yapsaa aldatıyooooo diye cildiririz hemen Kaan'dan ayrıl Yağmur djdkdkd

    Şule ÇŞule Ç27 დღის წინ
  • Kaan gorsede gitse ciksa su diziden djhdhe

    mehmet emir ünlütürkmehmet emir ünlütürk27 დღის წინ
  • Ulan bunlar böyle düşmeyi nasıl becerdi?

    Büşra FersizBüşra Fersiz27 დღის წინ
  • o değilde o nasıl tekmeydi :D tekmeye aşık olur insan.

    Bülent KaramanBülent Karaman27 დღის წინ
  • BÜYÜK HARFLERLE EMOJİSİZ YAZALIM YORUMLARI BEĞENELİM TRENDLERE GİRELİM TANITIMINI BOL YAPALIM

    E AaE Aa27 დღის წინ
  • Sola vuruyo sağ arkaya firliyo kızla birlikte

    Hüseyin çerHüseyin çer27 დღის წინ
    • Ayn bide ilk başta akgünün sağ bacağında sonra sol bacağından kalkıyo

      Zeynep YılmazZeynep Yılmaz27 დღის წინ
  • Admin Erken Fragman 🙏🙏

    TÜRK PROTÜRK PRO28 დღის წინ
  • ALLAH BİZE BU DİZİNİN FİNAL BÖLÜMÜNÜ GÖSTERMESİN.

    raghad Antouzraghad Antouz28 დღის წინ
  • ALLAH BİZE BU DİZİNİN FİNAL BÖLÜMÜNÜ GÖSTERMESİN.

    raghad Antouzraghad Antouz28 დღის წინ
  • ALLAH BİZE BU DİZİNİN FİNAL BÖLÜMÜNÜ GÖSTERMESİN.

    raghad Antouzraghad Antouz28 დღის წინ
  • ALLAH BİZE BU DİZİNİN FİNAL BÖLÜMÜNÜ GÖSTERMESİN.

    raghad Antouzraghad Antouz28 დღის წინ
  • ALLAH BİZE BU DİZİNİN FİNAL BÖLÜMÜNÜ GÖSTERMESİN.

    raghad Antouzraghad Antouz28 დღის წინ
  • Akgün beni istediğin zaman dövebilirsin yağmur ve yağmurun tekmesi akgünn tuş oldu

    Ahmet UyanıkAhmet Uyanık28 დღის წინ
  • Akgünün sevgilisi olsa çoktan karaktersiz ilan edilmişti kızın niye hala sevgilisi var

    Liber İctisLiber İctis28 დღის წინ
  • Kız kabakulak oldu o rüzgarda

    Liber İctisLiber İctis28 დღის წინ
GEworld